Az előző bejegyzésben láttuk, hogy a webáruházi vásárlások gyakoriságát erősen befolyásolja, hogy valaki magánszemélyként szeretne venni valamit, vagy céges megbízásból vásárolna.
A webáruházakkal kapcsolatos kérdőívre adott válaszok alapján az ár-érték arány és a minőség szempontjából az alábbi eredmények születtek:
Milyennek értékeled általában a webáruházak ár-érték arányát?
Egyértelműnek tűnik a válaszok alapján, hogy a webáruházak általában nem drágábbak a boltoknál, így a magas vásárlási arány egyik fő oka valószínűleg ez.
A válaszadók 59%-a szerint kedvezőbb az ár, mint a boltokban és a maradék 41% szerint sem drágább a webshop.
Volt-e már minőségi problémád a leszállított áruval kapcsolatban?
Minőségi szempontból már árnyaltabb a kép. Legalábbis a viszonylag magas arányú (32%) minőségi hiba soknak tűnik. Főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy a válaszadók 10%-a többször is szembesült hibás vagy minőségileg kifogásolható termékkel.
Érdekel, hogy mi a helyzet a hibás áru miatti reklamációkkal? Látogass el legközelebb is az oldalra.
Ha tetszett, oszd meg az ismerőseiddel a bejegyzést, és csatlakozz hozzánk a facebookon a lenti linkre kattintva!
Németh Eszter