A beszerzés megszállottai

Megszállott Beszerzők és Cégvezetők Klubja

Bemutatkozás

2015. február 18. 22:04 - n_eszter

 

Németh Eszter_2014_07_27_v3.jpg

 

Németh Eszter vagyok. Szólíts Eszternek! A hatékony beszerzési és vállalati folyamatok szakértője vagyok. Kis és középvállalkozóknak segítek abban, hogy felépítsék, vagy fejlesszék saját beszerzési rendszerüket, és fejlesszék önmagukat.


5 érv, hogy miért higgy nekem

 

1, Mert több, mint 10 év alatt végigjártam a beszerzési terület minden lépcsőfokát, és megtapasztaltam a beszerzési szakma nehézségeit és a szépségeit is.

2, Mert beosztottként majd vezetőként olyan tapasztalatokra tettem szert egy nemzetközi vállalatnál, melyekkel segíthetek neked abban, hogy a saját cégedben jobb eredményeket érhess el.

3, Mert minőségirányítási vezetőként pontosan láttam, hogy a beszerzési folyamatok milyen szorosan kapcsolódnak a cég minden egyes folyamatához, sokszor szinte láthatatlan szálakkal.

4, Mert egy többszáz fős, több telephellyel rendelkező vállalat vezető beosztású munkatársaként komoly tapasztalatokra tettem szert a munkatársakkal történő kommunikáció, és a munkatársak motiválása terén, legyen szó akár egy irodatakarítást végző munkatársról, vagy éppen egy ügyvezetőről.

5, Mert ha megfogadod a tanácsaimat rengeteg pénzt és időt megtakaríthatsz.

 

Mostantól már a facebookon is megtaláltok és megoszthatjátok a többiekkel a tapasztalataitokat beszerzés és cégvezetés témakörében:

Megszállott Beszerzők Klubja

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megszallott-beszerzok.blog.hu/api/trackback/id/tr195834314
süti beállítások módosítása